نوشته شده توسط : wwhyukaa

دلیل اینکه من می خواستم این مقاله را بنویسم این است که بسیاری از کاربران Autel می پرسند "آیا ارزش دارد اشتراک نرم افزار ابزارهای Autel خود را تمدید کنید"، اگر "روی حصار" هستید و در حال حاضر از این اشتراک خارج شده اید. ، شما فقط سعی می کنید رمز گشایی کنید که آیا ارزشش را دارد یا نه، ارائه بسیار خوبی خواهد بود زیرا آنچه امروز می خواهم پوشش دهم همه چیز در مورد تصور اشتباه به روز رسانی اشتراک Autel است، من ده سال به اضافه خودم را می گذارم و تلاش می کنم تا با حذف تمام BS در مورد اشتراک به روز رسانی، شفافیت را به شما بدهم، زیرا با دریافت مشاوره اشتباه، می توانید پول زیادی خرج کنید.

فروش Black Friday Service Update Software Autel:
تخفیف های جمعه سیاه Autel Update Service هم اکنون شروع می شود! تا 30 درصد صرفه جویی کنید! تبلیغات فقط از 16 تا 25 نوامبر ادامه خواهد داشت.

اشتراک در حال حاضر: https://www.uobdii.com/producttags/autel-update-service.html

autel update service black friday sale

بررسی قیمت فروش جمعه سیاه Autel Update Service: https://www.uobdii.com/producttags/autel-update-service.html

Original Autel Maxisys MS908P/ MS908S Pro/ MaxiSYS ADAS/ MaxiSYS Pro One Year Update Service (Total Care Program Autel)Original Autel MaxiIM IM608/ IM608Pro/ Auro OtoSys IM600/One Year Update Service (Subscription Only)Original Autel MaxiIM IM508/Auro OtoSys IM100 One Year Update Service (Subscription Only)

توصیه: 2023 Autel New Released IM608 II (Upgraded Version of IM608 Pro)

Autel IM608II

و آنچه امروز خواهید آموخت موارد زیر است:

1. هنگام خرید و به روز رسانی اشتراک آپدیت Autel چه چیزی شامل می شود.

2.چرا قیمت های مختلف آپدیت Autel وجود دارد.

3.اگر به روز رسانی نرم افزار Autel عملکردهای خاص خاصی را از دست می دهد.

4. اگر ارزش تمدید اشتراک Autel خود را دارد.

بسیار خوب، پس با آن، بیایید مستقیماً به سؤال اول بپردازیم، چه چیزی در نسخه به روز رسانی گنجانده شده است.

خب چند چیز هست:

  1. آنها کالا را تحت ضمانت برگرداندند.
  2. این به شما امکان می دهد جدیدترین وسیله نقلیه را دانلود کنید.
  3. اگر به عملکردهای خاصی که در سرورهای Autel هستند دسترسی دارید، مانند برنامه نویسی BMW یا Mercedes.


اگر Autel MaxiSys Elite را دارید و سپس مشکل نرم‌افزار قدیمی را برطرف می‌کند، مثلاً بگویید مشکل کارآگاه خودکار وجود دارد، شاید آنها یک به‌روزرسانی بفرستند که آن را اصلاح کند و در آخر کارکردهای ویژه جدیدی به ابزارهای شما اضافه کند تا بتوانید کارهای بیشتری انجام دهید

سوال دوم: اگر ابزار تشخیصی Autel خود را به‌روزرسانی کنم، آیا می‌توانم نرم‌افزاری از مدل‌های دیگر Autel اضافه کنم؟

بنابراین سوال برای این پاسخ خیر است، شما نمی توانید این کار را انجام دهید، و دو دلیل وجود دارد:

1. اگر به آن در مقیاس بزرگتر در سطح تجاری نگاه کنید، سودآورترین چیز نیست که چیزی را که من ابزار Jesus می نامم به معنای ابزاری بسازیم که همه کارها را انجام می دهد.


به همین دلیل است که هر سال وقتی یک تلفن همراه می‌خرید، آن‌ها در حال حاضر این فناوری را دارند که می‌توانند گوشی عالی را بسازند. اما آنها به دلیل سودآوری بلندمدت این کار را انجام نمی دهند، بنابراین این یکی از دلایل است.

2. دلیل دوم این است که هر ابزار ممکن است سطح سخت‌افزار متفاوتی داشته باشد، بنابراین اجازه دهید یک مثال اصلی برای شما بیاورم: اگر یک Autel MaxiSys Elite داشته باشم و فرض کنیم که دارم مانند کامیون‌های تجاری سنگین می‌شوم، ولتاژ عیب‌یابی کامیون ابزار، MaxiSys 908 که مانند 24 ولت است، MaxiSys Elitejust یک 12 ولت، بنابراین سخت افزار این کار را انجام نمی دهد و ممکن است باعث ایجاد برخی مشکلات حافظه شود، بنابراین برخی از شما در حال حاضر احتمالاً تجربه ای دارید که ابزار تشخیصی شما کجاست. آهسته پیش می رود زیرا حافظه کافی وجود ندارد، بنابراین اگر بتوانید نرم افزار دیگری را اضافه کنید، حافظه کافی برای استفاده از آن نرم افزار را نخواهید داشت.

به سوال بعدی: چرا قیمت‌های مختلف به‌روزرسانی نرم‌افزار Autel را می‌بینم؟

بنابراین این یک پاسخ بسیار ساده است، ما به شما یک قیاس می دهیم، فرض کنید این وب سایت A است که اشتراک به روز رسانی می فروشد، و این یک وب سایت B است، آنها همان محصول را می فروشند، حالا، این وب سایت چگونه خود را از آن متمایز می کند یکی دیگر؟ خوب کاری که اکثر مردم انجام می‌دهند فقط قیمتشان را پایین می‌آورند و این به آنها پیشنهاد ارزش می‌دهد و تقریباً همین است.

حالا اگر خیلی پایین بیایید، ممکن است پیشنهاد معتبری نباشد که به شما می دهند.

من داستان افرادی را شنیده‌ام که آنلاین شده‌اند و اشتراکی را با قیمت بسیار خوب می‌خرند و در نهایت چیزی پرداخت نمی‌کنند، بنابراین نمی‌دانم آیا می‌خواهید اطمینان داشته باشید، شاید می‌توانید با Autel تماس بگیرید که فهرستی به شما بدهد. از دلال هایی که می توانند انجام دهند. uobdii.com آن بازی را انجام ندهید، پس فقط مطمئن شوید که یک منبع معتبر بسیار خوب در اختیار دارید، در ابتدا اعصاب خردکن است، زیرا نمی‌دانید که هرگز با آن فروشنده معامله نکرده‌اید، اما اگر آن را پیدا کردید، می دانید با دوستان خود به اشتراک بگذارید و باید خوب باشید.

بررسی قیمت فروش جمعه سیاه نرم افزار آپدیت Autel: https://www.uobdii.com/producttags/autel-update-service.html

Item No. Product Name Online Price
SK237-BS Autel MaxiIM IM508 / Auro OtoSys IM100 one-year update subscription 460
SP185-S Autel MaxiSys Mini MS905 update subscription after one year 620
SP186-S MaxiSys MS908 one-year update subscription 739
SP187-S Autel Maxisys MS908P one-year update subscription 889
SP253-S Autel MaxiSys Elite one-year update subscription 889
SP262-S Autel MS906 one-year update subscription 449
SP331-S AUTEL 908s pro one-year update subscription 900
SP331-B Autel MK908P one-year update subscription 999
SP262-BS AUTEL MaxiSYS MS906BT one-year update subscription 650
SS140 Autel MD701 /702/703/704 update cost of 4-system to full system Provide your serial number to update.No need shipping, operate online.
SS139 Autel MD802 update cost of 4-system to full system Provide your serial number to update.No need shipping, operate online.
SP358-S Autel MaxiSys Ultra one-year update subscription 1395
SP359-S AUTEL MS909 one-year update subscription 1095
SP360-S AUTEL MMS919 one-year update subscription 1295
SP295-CS Autel MaxiCOM MK808BT one-year update subscription 179
AD125-S Autel TS608 One Year Update Service (Subscription Only) 149
SP262-CS Autel Maxisys MS906TS One Year Update Service (Total Care Program Autel) 800
SP295-S Autel MaxiCheck MX808TS One Year Update Service 199
SK242-BS Autel MaxiIM IM608/ Auro OtoSys IM600 One Year Update Service (Subscription Only) 1000
SK237-BS One Year Update Service for Autel MaxiIM IM508 (Subscription Only) 459
SP294-S One Year Update Service for MaxiCOM MK808/ MaxiCheck MX808 (Subscription Only) 129
SP316-S Autel MaxiPRO MP808TS One Year Update Service (Total Care Program Autel) 520
SP297-S MaxiDAS DS808 American software update 349
SP295-BS Autel MaxiCOM MK808TS One Year Update Service Cost (Subscription Only) 149
MY908-S Autel Maxisys MY908 One Year Update Service 750

((جدول: قیمت اشتراک به روز رسانی نرم افزار Autel در uobdii.com)

سوال بعدی: من نمی توانم تشخیص دهم کرایسلر 2019 فقط به این دلیل است که اشتراک Autel من منقضی شده است؟

خوب دو دلیل دارد:

  1. خوب، همانطور که می دانید، کرایسلر این چیزی را دارد که به آن دروازه امنیتی می گویند و اساساً چرا آنها این را پیاده سازی کردند، زیرا در واقع یک هکر وارد سیستم آنها شد و آنها کرایسلر را نشان دادند و آنها ترسیدند بنابراین ورود اشخاص ثالث را بسیار سخت کردند. این اطلاعات، بنابراین ابتدا ما یک کابل مخصوص داریم که به شما امکان می دهد این کار را انجام دهید.

autel-software-subscription-05

 

  1. برای یک لحظه شما به یک اشتراک معتبر نیاز دارید، بنابراین اجازه دهید یک مثال اصلی برای شما بیاورم، این از یکی از مشتریان فروشگاه دوستان من در هاوایی است و او نخبگان Maxisys را دارد، حالا او سعی می کرد این جیپ را تشخیص دهد، فکر می کنم a2018 بود و اتفاقی که افتاد این بود که او این خطا را داشت. بله، اگر می توانید ببینید اینترنت او پر است، بنابراین من قبلاً علائم را می دانستم، بنابراین ابزار او را ثبت می کنم و سپس همانطور که می توانید اینجا ببینید:

فایلی را از سرورهای خودکار دانلود کرد و سپس از او خواست که به صفحه تشخیصی برود.

بنابراین، هنگامی که در حال کار بر روی جیپ یا هر محصول کرایسلر در سال‌های 2018 تا 2019 تا امروز هستید، به یک توضیح معتبر نیاز دارید. برای همه وسایل نقلیه دیگر در نرم‌افزار عیب‌یابی، از آن استفاده نمی‌کنید، بنابراین باید پاسخ داده شود. سوال شما.

autel-software-subscription-01 autel-software-subscription-02 autel-software-subscription-03 autel-software-subscription-04

سوال بعدی: فروشنده من می گوید، اگر ابزار Autel خود را به روز کنم، ویژگی های دیگری را که از دست داده ام اضافه می کند:

فقط به این دلیل که آنها یک فروشنده هستند، به این معنی نیست که آنها بهترین علایق شما را دارند یا دانشی برای دانستن اینکه آیا این ویژگی ها وجود دارد یا خیر، بنابراین من یک داستان سریع به شما می دهم، یکی از دوستان من بود، او فروشنده ای است که مشتری اش یک Autel MaxiSys Pro، مشتری سعی می‌کرد یک عدد vin روی یک فورد بنویسد و آن تابع وجود نداشت، بنابراین مشتری با فروشنده تماس گرفت و از او پرسید "هی من این ویژگی را ندارم"، بنابراین عزیز گفت شما می‌دانید که این یک به‌روزرسانی است، بنابراین آن شخص هزینه به‌روزرسانی را پرداخت که برای ابزارهایش مانند بیش از 2200 دلار آمریکا بود و این ویژگی هنوز وجود نداشت، خوب، هنوز هم وجود نداشت.

اما، یک مرد باید مراقب باشد که از کجا توصیه‌هایتان را دریافت می‌کنید، زیرا همانطور که گفتم برخی از بینندگان بهترین علایق شما را ندارند. ما این ویژگی را در آنجا داریم و شما به آن نیاز دارید، پس من این کار را انجام خواهم داد، خوب، پس فقط مراقب آن باشید.

سوال بعدی: اگر ابزار Autel خود را به‌روزرسانی نکنم قفل می‌شود؟

نه Autel ابزارها را قفل نمی‌کند.

روزی که تصمیم گرفتید همه چیز را پاک کنید، می‌توانید سال‌های زیادی را به دلخواه رد کنید، و سپس همه چیز را به‌روز کنید، تنها نکته منفی این است که به ویژگی‌های خاصی دسترسی نخواهید داشت، مثلاً برنامه‌نویسی را می‌دانید. و هیچ به‌روزرسانی در مورد ابزارتان دریافت نخواهید کرد، ضمانت‌نامه شما تمام خواهد شد.

سوال بعدی: شنیده ام که اگر ابزار Autel خود را به روز کنم ممکن است برخی از ویژگی ها را از دست بدهم، آیا این درست است؟

این یک جور مشکل است، من نمی‌خواهم شما را عصبانی کنم، بنابراین بله و نه، صدایم را خوب بشنوید، بنابراین هر بار که دکمه به‌روزرسانی را فشار می‌دهید، این چیزی است که من به آن می‌گویم، نسبت پاداش ریسک ریسک کوچکی است که یک ویژگی شاید مشکلاتی که ممکن است حذف شوند تا بعداً دوباره فعال شوند، بسیار خوب و در همان زمان احتمال زیاد یا پاداش بالایی وجود دارد که ویژگی‌های بیشتری وجود داشته باشد.

بنابراین من حساب‌های مشتریانم را مدیریت می‌کنم و کاری که معمولاً انجام می‌دهم این است که فقط وقتی با مشکلی مواجه می‌شوم که فقط یک به‌روزرسانی است، به‌روزرسانی را دوست دارم. من از همان فلسفه برنامه‌نویسی J2534 استفاده می‌کنم، مثل اینکه شما نمی‌توانید همه ماژول‌ها را بدون هدف و بدون دلیلی که شما را وادار به انجام آن کند، به‌روزرسانی کنید. بنابراین نمی‌خواهم به شما بگویم که اگر اکنون در اشتراک هستید، دکمه به‌روزرسانی را فشار ندهید، باید ارزش پول خود را بگیرید، اما این فلسفه است که من خوب عمل می‌کنم. من فقط دوست دارم این کار را انجام دهم زیرا چیز دیگر هم همینطور است و بسیاری از مردم تجربه دارند به یاد داشته باشید شاید سال گذشته زمانی نمادها رنگی بودند. اکنون همه ابزارها سیاه و سفید هستند و بسیاری از افرادی را که می شناسید عصبانی کرده است، به همین دلیل است که من دوست دارم باید آن را به روز کنم.

بنابراین من امیدوارم که پاسخ سوال شما خوب باشد، آنها گاهی اوقات همه ویژگی های کوچک را می گیرند اما بعداً آنها را اضافه می کنند زیرا فقط باید آن را برطرف کنند.

سوال بعدی "آیا برای انجام کد نویسی کلید با Autel IM508 و IM608 به اشتراک معتبر نیاز دارم؟

واقعاً به حجم کدنویسی کلیدی که انجام می‌دهید بستگی دارد، اگر بسیاری از برنامه‌های اروپایی را انجام می‌دهید یا اگر مانند یک ابزار کدنویسی کلیدی در اختیار دارید، احتمالاً توصیه می‌شود اشتراک داشته باشید زیرا ممکن است یا نه برخی از تولیدکنندگان را بشناسید، زمانی که می‌خواهید کدنویسی را ادامه دهید، می‌توانید به‌روزرسانی‌هایی مانند ماژول‌های کش را بشناسید تا رویه را خراب کنند یا برخی از تولیدکنندگان برای انجام این روش واقعاً یادگیری به نسخه‌ای معتبر نیاز دارند. خوب، از سوی دیگر، اگر فقط به صورت معمولی کدگذاری کلید را انجام می دهید و احتمالاً روی خودروهای آمریکایی، شاید برخی آسیایی کار می کنید، نیازی به آن ندارید. حدس می‌زنم حجمی که می‌گیرید و می‌دانید که با قفل‌ساز چیزهایی را که نمی‌توانید هیچ وقت تلف کنید، می‌دانید، بنابراین نمی‌خواهید به آنجا برسید و اوه من کار نمی‌کند، زیرا شما در حال صحبت کردن نیستید. -تاریخ، بنابراین شما می توانید آن را بسازید.

autel-software-subscription-06

سوال بعدی: من یک Autel دست دوم خریدم و بعداً متوجه شدم که به سرقت رفته است. آیا خرید به‌روزرسانی قفل دستگاه را باز می‌کند؟

نه، نمی شود، این تنها راه برای باز کردن آن ابزار نخواهد بود، خوب، آیا این شخص اصلی که شکایت کرده است به Autel می رود و قفل آن را باز می کند وگرنه یک دیوار آجری خواهد بود و به همین دلیل است که من به شما بچه ها می گویم که بسیار محتاط باشید، اگر دستگاه های دست دوم می خرید توصیه نمی کنم، زیرا همانطور که قبلاً گفتم بیشتر اوقات در نهایت پول بیشتری خرج می کنید زیرا نمی دانید چه چمدانی درست شده است، بنابراین شما آن را در نظر بگیرید

سوال بعدی: آیا کارت به روز رسانی Autel MaxiSys Elite برای MaxiSys Pro کار می کند؟

در واقع فکر می‌کنم شماره SKU مربوط به هر کارت به‌روزرسانی است، SKU نام هر ابزاری را خواهد داشت که به آن اختصاص داده شده است. بنابراین نمی‌توانید یک کارت به‌روزرسانی Autel 906TS بخرید به این امید که برای BT کار کند و بالعکس، بسیار خوب، مخصوص آن مدل است.

سوال بعدی: تبلت Autel خود را دوباره فرمت کردم و اشتراکم تمام شده است. آیا برای بازگرداندن نرم افزار خود باید کارت به روز رسانی بخرم؟

آره. اگر به پایان اشتراک خود نزدیک شده اید، اجازه دهید به شما چیزی بگویم که مشکلی ندارد، من به شدت توصیه می کنم از موارد خود نسخه پشتیبان تهیه کنید، زیرا این احتمال وجود دارد که در آینده، تبلت شما شروع به کندی کند یا ممکن است مشکلی رخ دهد. روی آن مثل اینکه ممکن است شروع به کلیک کردن روی GM کنید و دیگر کار نکند. بنابراین اگر اینطور است، می‌توانید نرم‌افزار را حذف کنید، اگر یک نسخه پشتیبان دارید، سپس می‌توانید آن را بکشید و دوباره به بخش عیب‌یابی رها کنید، مشکلی نیست. اگر این کار را بدون پشتیبان‌گیری انجام دهید، اگر نرم‌افزارتان را حذف کنید، مشکلی نیست، متأسفانه باید هزینه اشتراک به‌روزرسانی را بپردازید.

سوال بعدی: آیا می توانم اشتراک Autel ADAS را بخرم و بدون خرید کیت کالیبراسیون آن را به دستگاه خود اضافه کنم؟

نمی‌توانید این کار را انجام دهید، وقتی اشتراک ADAS می‌خرید، درخواست می‌شود که با آن قاب کالیبراسیون جفت شود.

سوال بعدی: من اخیراً یک باتری جایگزین خریدم، اما دستگاه تنها زمانی روشن می شود که سیم برق مستقیماً به تبلت وصل شود، آیا کارت به روز رسانی این مشکل را برطرف می کند؟

این یک سوال بسیار خوب است، بنابراین اگر تصمیم به خرید یک به‌روزرسانی دارید، به احتمال زیاد مشکل را برطرف می‌کند، کاری که می‌خواهید انجام دهید این است که به تنظیمات سیستم بروید، یک بازنشانی کامل به تنظیمات کارخانه انجام دهید، دانلود نرم‌افزار جدید و این چه خواهد شد انجام دهید این است که منحنی باتری را بازنشانی می کند، اما این توصیه را برای انجیل قبول نکنید، این یک راه حل تضمینی نیست، و اگر به آن فکر کنید، تمام هدف از خرید باتری این است که در واقع از پرداخت هزینه به روز رسانی 1200 دلاری خودداری کنید. خوراک.

سپس شما ابزار ارشد را می شناسید، بنابراین بله، من نمی گویم این خطری است که می توانید انجام دهید، اما بر اساس آنچه مهندسان من به من گفتند و فکر می کنم آنها باید این مشکل را برطرف کنند، اما اگر این اتفاق برای شما افتاده است، چگونه توصیه می کنید که آن را دریافت کنید. مشورت کنید، زیرا اگر با شما صحبت کنم بتوانم ریشه مشکل را پیدا کنم؟ می توانم به شما بگویم که آیا به روز رسانی آن را برطرف می کند یا خیر.

این سوالی است که همه منتظر آن هستند: "آیا باید اشتراک نرم افزار Autel خود را تمدید کنم"؟

و ای کاش بتوانم به شما پاسخی مستقیم بدهم، اما دو دلیل وجود دارد که چرا باید آن را انجام دهید:

1. اولین مورد، شدت مشکل است.

2. دلیل دیگر این است که بستگی به این دارد که با چه کسی صحبت می کنید.

اگر با شما صحبت کنید، مطمئناً فروشنده‌ای را می‌شناسید که شما را می‌فروشد، آنها می‌گویند که شما به درستی به به‌روزرسانی‌های شما نیاز دارید، و این مزایای خود را دارد، اما باید فکر کنید، فکر کنید، آیا آنها واقعاً بهترین منافع شما را دارند؟ بسیار خوب، من به کسی احترام می گذارم اگر به آنها بگویم می دانید وضعیت من چگونه است، او گفت شما می دانید، در واقع به چیزی نیاز ندارید، من برای آن احترام بیشتری قائل می شوم، اما اگر آنها فقط می گویند بله، می دانید مشاوره رایگان می تواند بدترین و گرانترین نصیحت باش، پس فقط مراقب آن باش، اما من چه کار خواهم کرد؟ من فقط می خواهم با شما به اشتراک بگذارم که چه رویکردی را با مشتریانم که از صنایع مختلف می آیند انجام می دهم، بسیار خوب، پس اینها از نوع مشکلاتی هستند که نشان می دهد که آیا به به روز رسانی نیاز دارند، اگر در صنعت تعمیر بدنه خودرو هستید. ، احتمالاً روی وسایل نقلیه کاملاً جدید کار می کنید، خوب است، بنابراین اگر چنین است، می توانید ابزار خود را به روز نکنید، زیرا اگر وسیله نقلیه ای را اسکن کنید، روی نرم افزاری که به شما گفته می شود دریافت نمی کند نیست. جدیدترین به روز رسانی که می تواند برای شما مشکل ساز باشد.

برای کسانی که نمی‌دانید هر سال وقتی سال جدید شروع می‌شود، حدود شش ماه طول می‌کشد تا نرم‌افزار شما را روی اسکنر قرار دهید، بنابراین اگر شما بیشتر مشتریان تعمیر بدنه خودروی من هستید، اگر کار بر روی وسایل نقلیه جدیدتر آنها همیشه وسایل خود را به روز خواهند داشت، یک ثانیه از نمایندگی ها افرادی که ماشین می خرند دارند وسایل نقلیه دست دوم می خرند، اکثر آنها که می دانم بیشتر از پیش زمینه مکانیکی دارند، خوب آنها این کار را نمی کنند. مانند یک دسته از رمزگذاری برنامه نویسی، منظورم این است که شاید اینجا یا آنجا، هیچ چیز راهنماها محو نشده است، مشتری من می گوید این بچه ها می توانند برای مدتی از اشتراک خارج شوند، خوب تا زمانی که به نقطه ای برسند که وسایل نقلیه از این طریق.

من در اسکنر نیستم، بنابراین این افراد می توانند تقریباً یک شرکت ناوگان را متوقف کنند، این واقعاً فقط به ناوگان شما بستگی دارد، اگر بچه های شما هر سال وسایل نقلیه مارکی می خرند، بله شما به توضیح جدیدی نیاز دارید. اگر وسیله نقلیه قدیمی‌تری دارید، نرم‌افزار از قبل برای سال 2019 2020 به‌روزرسانی می‌شود، بنابراین نیازی به انجام آن ندارید، ما چه چیز دیگری داریم Locksmith. من فکر می کنم شما باید ابزار خود را به روز کنید زیرا نمی دانید اگر زمینه ای از تخصص داشته باشید و روی تولید کنندگان خاصی کار نکنید و فقط بر روی نمایندگی های آمریکایی یا آمریکایی کار کنید، نمی دانید چگونه خواهید بود. شما احتمالاً می توانید با نداشتن آن کنار بیایید، اما اغلب اوقات قفل ساز من اشاره می کند که آنها تجدید می شوند، مکانیک های خودرو می توانند بدون اینکه ابزار موی خود را به روز کنند، با آن کنار بیایند.

شما هر دو تا سه سال یکبار ابزار آنها را آپدیت کنید، فقط به خاطر یک وسیله نقلیه جدید و آنها شروع به مشکل با ابزار خاص می کنند، با مکانیک موبایل آپدیت نشده اند، آنها در همان صنعت، سیستم ها، تعمیرگاه گیربکس موبایل هستند، این بچه ها آنها می تواند برای مدتی از اشتراک خارج شود، آنها فقط در حال یادگیری واقعی و چیزهای مشابه هستند.

بنابراین می دانید که اگر آنها واقعاً روی وسایل نقلیه کاملاً جدید کار نمی کنند، باید خوب باشند، و سپس برای برنامه نویسی J2534 اگر به یک برنامه نیاز دارند، یک ماژول برای استفاده از لپ تاپ به هر حال تا شما به آن نیاز نداشته باشید و سپس افرادی که کار می کنند. از خانه، ماشین شما که می‌دانید احتمالاً مارک نمی‌خرید، احتمالاً می‌توانید به نمایندگی مراجعه کنید، زیرا تحت گارانتی است. بنابراین این افراد می توانند وسایل خود را برای مدتی خارج از گارانتی نگه دارند و صنعت تعمیر شیشه خودرو، احتمالاً 80 مورد زیادی را انجام می دهند، اگرچه احتمالاً به آنها توصیه می شود که وسایل خود را به روز نگه دارند.

بنابراین خلاصه:

  1. مراقب باشید که از کجا مشاوره به‌روزرسانی دریافت می‌کنید. اگر با فروشنده‌تان رابطه دارید، مطمئن شوید که آنها واقعاً به نفع شما هستند. از آنجایی که آنها گفتند انگیزه ای پشت آن وجود دارد، می دانید که برخی از فروشندگان برای به روز رسانی تسهیلات مستقیماً غرامت دریافت می کنند، بنابراین فقط مطمئن شوید که همه چیز درست است.
  2. قبل از انقضای اشتراک از نرم افزار خود نسخه پشتیبان تهیه کنید

    خوب، این باعث صرفه جویی در پول و غم و اندوه زیادی می شود.
  1. مراقب باشید اشتراک خود را از کجا خریداری می کنید.

بسیار خوب، کمتر بروید، ریسک بیشتری دارد، خوب بسته به اینکه آن را از کجا می‌خرید.

بنابراین به احساس پسر خود اعتماد کنید و تحقیق خود را انجام دهید، اگر دوستی دارید که آن را ارزان یافته است، می دانید که از کجا این توصیه را به اشتراک می گذارید یا هر چیز دیگری.

  1. در نهایت، اگر هنوز گیج هستید و می خواهید اطمینان داشته باشید، مهم نیست که آیا نیاز به خرید اشتراک آپدیت Autel دارید، با آدرس www.uobdii.com تماس بگیرید.


:: برچسب‌ها: Autel, Autel Update, Autel Update سرویس ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : wwhyukaa

Launch X431 IMMO Plus یک اسکنر عیب یابی برنامه نویسی جامع است که کلیه تشخیص سیستم، برنامه نویسی کلید، عملکرد IMMO ضد سرقت، کدگذاری ECU ضد سرقت، خدمات ویژه 39+ را پوشش می دهد. علاوه بر این، می تواند با ماژول های توسعه برای افزایش قابلیت های بیشتر کار کند. مشتریان در مورد این دستگاه چه می گویند؟ بررسی‌های بی‌طرفانه مشتریان زیر را که جمع‌آوری کرده‌ایم بررسی کنید.


نقد 1: بهترین ابزار اسکن!!

سریع! صفحه نمایش با اندازه خوب، نه خیلی بزرگ!! تا الان هر کاری که تبلیغ کرده انجام داده!! من از این x431 immo plus برای چندین وسیله نقلیه استفاده کردم و حتی چند ماژول را با آن کلون کردم.

launch x431 immo plus customer reviews 1 launch x431 immo plus customer reviews 2 launch x431 immo plus customer reviews 3

بررسی 2: ابزار عالی خدمات مشتری عالی

ابزار عالی، یک آلتیما 2009 داشت که حتی احتراق نمی کرد و با x431 Immo Plus و xprog3 ماشین را برنامه ریزی و راه اندازی کرد. x431 immo را توصیه می کنم!



بررسی 3: ابزار عالی بسیاری از توابع

تا اینجا خیلی خوب توانستم به تشخیص مشکلات در وسایل نقلیه من کمک کنم!

launch x431 immo plus customer reviews 4 launch x431 immo plus customer reviews 5 launch x431 immo plus customer reviews 6

launch x431 immo plus customer reviews 7

بررسی 4: اسکنر بسیار خوبی برای پول

روی تویوتا و جی ام سی من خوب کار کرد.

دوباره از خرید می کنم


بررسی 5: ابزار اسکن عالی و IMMO یک امتیاز مثبت است

اسکنر بسیار مفید و قادر به انجام تمام کنترل های دو طرفه موجود، اسکن تمام ماژول ها، شما می توانید گزارش ها را ذخیره و به اشتراک بگذارید. اگر می خواهید پوشش خود را افزایش دهید، آداپتورهای زیادی برای برنامه نویس کلید x431 IMMO plus. من یک مکانیک حرفه ای هستم

launch x431 immo plus customer reviews 8 launch x431 immo plus customer reviews 9

بررسی 6: دستگاه عالی با پشتیبانی مفید

من از این دستگاه لانچ immo plus با مرسدس بنز C کلاس 2014 خود استفاده کرده ام و عالی بوده است. این می تواند هم ECU و هم SCN را کدگذاری کند، که برای برش کلید و شبیه سازی ماژول مفید است. اگر به دستگاهی برای این اهداف نیاز دارید، من این دستگاه را توصیه می کنم.


من این دستگاه را به طور خاص برای کدگذاری ECU/SCN خریداری کردم و قابل اعتماد بوده است. پشتیبانی همراه با محصول مفید بوده است، و من توانستم تمام کمک های مورد نیاز خود را دریافت کنم. در کل از خریدم و عملکرد این محصول راضی هستم.



بررسی 7: بهترین اسکنر برای فورد م

Launch X431 IMMO Plus ابزار تشخیصی برنامه نویسی بهترین اسکنر من است.




من در ابتدا کمی شک داشتم زیرا از مارک دیگری استفاده می کردم. من به دنبال ابزاری هستم که بتواند به تشخیص و برنامه‌ریزی ECU و همچنین برنامه‌ریزی انواع کلیدها بدون شکستن بانک کمک کند. پس از انجام کمی تحقیق، تصمیم گرفتم که Launch IMMO Plus را خریداری کنم.




خوشبختانه، تمام جعبه ها و بیشتر را علامت می زند. این Launch IMMO Plus این پتانسیل را دارد که یکی از بهترین ابزارهای تشخیصی در بازار باشد.




در حال حاضر به من در برنامه نویسی کلیدی با GM و Ford و Chrysler Diagnostics کمک می کند!



بررسی 8: اسکنر بزرگ تشخیصی کوچک با قابلیت IMMO

به عنوان یک تکنسین حرفه ای، این Launch X-431 IMMO Plus را به عنوان یک اسکنر ثانویه انتخاب کردم و پس از حدود یک هفته استفاده از آن باید بگویم که بسیار توانمند است، زمانی که به روز رسانی های موجود باشد، به سرعت به روز می شود و همه موارد موجود را اسکن می کند. ماژول در تمام وسایل نقلیه ای که من تا کنون از آن استفاده کرده ام. من تا به حال فرصتی برای استفاده از قابلیت های IMMO نداشته ام، اما اگر آنها با قابلیت های تشخیصی مطابقت دارند، این باید یک ابزار اسکن بسیار خوب باشد.

داده‌های زنده تا اینجا خوب و پایدار هستند، فقط توجه داشته باشید که صفحه نمایش کوچکی است، بنابراین اگر جریان‌های داده زیادی را انتخاب کنید، برای دیدن آنها باید اسکرول کنید.

launch x431 immo plus customer reviews 10 launch x431 immo plus customer reviews 11 launch x431 immo plus customer reviews 12

 

بررسی 9: راه اندازی همچنان بهتر و بهتر می شود.

این x431 immo plus سومین launch scan tool است که در پنج سال گذشته خریداری کرده ام. من روی انواع زیادی از وسایل نقلیه کار می کنم که به من نیاز دارد که چندین نوع ابزار اسکن داشته باشم. این تبلت دارای عمر باتری باورنکردنی، کیفیت ساخت بسیار بسیار خوب، سخت افزار عالی و نرم افزار خوب است. یکی از چیزهایی که من را در مورد این تبلت بسیار تحت تاثیر قرار می دهد، عمر باتری چهار یا پنج روزه ای است که از آن استفاده می کنم، من همچنین چند اسکنر Autel دارم و اگر آنها در طول روز برای من دوام بیاورند، خوش شانس هستم. این اسکنر چیزی بیش از آزمایش تشخیصی و دستکاری محرک انجام می دهد. این اسکنر می تواند کلیدهای جدید را نیز برنامه ریزی کند. یکی دیگر از ویژگی های چشمگیر این تبلت، قابلیت های افزودنی ناشی از خرید ماژول های اضافی است. این تبلت می تواند با یک ماژول مولتی متر اسیلوسکوپ، تستر باتری، محدوده حفره و احتمالاً برخی از چیزهایی که من حتی از آنها اطلاعی ندارم ارتباط برقرار کند. این یک ارزش باورنکردنی نسبت به قیمت است. از دیدن فرم کوچک، کیف ذخیره سازی با کیفیت خوب و اضافه شدن شارژ USB-C بسیار خوشحال شدم. این یک تبلت عالی است که من آن را به شدت توصیه می کنم.




بررسی 10: بسیار بیشتر از یک ابزار IMMO!

پس از مقایسه IMMO Plus با سایر ابزارهای "مقایسه" توسط سازندگان رقیب، این تصمیم یکی از ساده ترین تصمیم هایی بود که می توانستم به آن امیدوار باشم.




درست خارج از جعبه، IMMO Plus چشمگیر است. راه‌اندازی و ثبت‌نام آسان، و دارای رابط کاربری سیستم‌عامل اندروید بسیار بصری‌تر، در مقایسه با نسخه‌های قبلی Launch X431 از سال‌ها پیش. دارای صفحه نمایش لمسی با وضوح بالا است که با دستکش سازگار است. عمر باتری باورنکردنی است... با استفاده روزمره، باتری قابل شارژ داخلی هنوز تا پایان هفته حداقل 35 درصد شارژ دارد! رابط ارتباطی خودرو (VCI) بی‌سیم بلوتوث است و دارای یک کابل داده نسبتاً طولانی با کانکتور OBDII و 3 چراغ وضعیت LED در هر دو طرف است… آسان تر. ماژول بسط Immobilizer X-Prog3 در هنگام کار بر روی سیستم‌های IR، علاوه بر فرستنده‌های I/C و RFID، یک الزام مطلق است. این ابزار نه تنها با تمام چالش‌های برنامه‌نویسی کلیدی که من به آن برخورد کرده‌ام پاسخ داده است (به همین دلیل است که آن را برای شروع خریدم)، بلکه ثابت کرده است که یک ابزار اسکن دو جهته با عملکرد کامل است!




این به سرعت برای من برای عیب یابی و آزمایش سیستم معمولی روزمره در هر مدل و مدلی که به دست من می آید تبدیل شده است. هر ریست قابل تصوری از تعویض روغن گرفته تا ثبت باتری خودرو را انجام می دهد. جایگزینی ماژول قابل برنامه ریزی نمی تواند ساده تر باشد! Launch همچنین به‌روزرسانی‌های بهبود و قابلیت را به‌طور منظم، حداکثر تا یک بار در هفته منتشر می‌کند. دانلود و نصب به روز رسانی آسان تر از هر ابزار دیگری است که من استفاده کرده ام. این ابزار تا حدی مرا تحت تاثیر قرار داده است که قصد دارم علاوه بر تستر باتری/شروع/شارژ (BST360)، ماژول‌های توسعه بیشتری مانند Launch TPMS و Launch videoscope اضافه کنم تا قابلیت‌های آن را افزایش دهم.




برای کمک به یادگیری دانش بیشتر Launch X-431 IMMO Plus Key Programmer، لطفاً به این پست مراجعه کنید:

http://blog.eobdtool.co.uk/how-to-use-launch-x431-immo-plus


فروشگاه آنلاین ابزار حرفه ای OBD2 انگلستان



:: برچسب‌ها: Launch, launch scan tool, Launch X431 IMMO Plus ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : wwhyukaa

چگونه از ماشین برش کلید Xhorse Dolphin XP005 و VVDI Key Tool Max برای بریدن کلید سری Toyota/Lexus 80K (همه کلیدها گم شده اند) استفاده کنیم؟

این کار را می توان با یک کلید هوشمند Xhorse Toyota XM و یک آداپتور ویژه انجام داد.

مرحله 1: کد کلید را دریافت کنید

به طور کلی، کد کلید را می توان از دستگیره درب خودرو پیدا کرد.

در ماشین را باز کنید، از ابزارهایی برای جدا کردن دستگیره در استفاده کنی

سپس می توانید کد کلید را به وضوح ببینید

یعنی کد کلید تویوتا کرول

مرحله 2: کلید 80K را برش دهید

Key Tool Max و Dolphin XP005 را از طریق بلوتوث وصل کنید.

همه کلید گم شد >> تویوتا را انتخاب کنید

کد کلید را وارد کنید: 8474

برای عمل کردن، دستور را دنبال کنید

از گیره M2-A استفاده کنید و نوک را در موقعیت 1 تراز کنید

آداپتور کلید را بردارید تا روی گیره M2 بنشینید. آداپتور به اندازه کلید بلند نیست.

کلید خالی را روی آداپتور قرار دهید، خط اول را با نوک تراز کنید و آن را سفت کنید.

کلید آماده برش است

کلید Cut را در Xhorse Key Tool Max فشار دهید

Dolphin XP005 به طور خودکار برش کلید را آغاز می‌کن

یک لحظه صبر کن…

کلید فقط از یک طرف بریده شده است.

برش با موفقیت

امیدوارم کمک کند!



:: برچسب‌ها: vvdi key tool max, Xhorse Dolphin, Xhorse dolphin xp-005 ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : wwhyukaa

در گذشته، Launch X431 PAD VII/PRO5 + X-prog3 می‌تواند کلیدها را فقط برای مارک‌های آلمانی، BMW، Benz و Porsche برنامه‌ریزی کند. اکنون کاربران مجاز به فعال کردن مجوز بسته نرم افزاری IMMO برای دستگاه های دیگر مانند GM، نیسان، هوندا، فورد، PSA، رنو، کرایسلر و غیره هستند. بدون نیاز به تبلت اضافی IMMO.

دو لایسنس نرم افزار Launch IMMO توسط Launch منتشر شده است.

How to activate IMMO Software License?چگونه مجوز نرم افزار IMMO را فعال کنیم؟

1. برای اولین فعال سازی باید سرویس ارتقاء دو ساله خریداری کنید.

*پس از دو سال منقضی شدن مجوز نرم افزار، آن را با هر نوع مجوز فوق تمدید کنید.

2. شماره سریال Launch tool خود را در اختیار ما قرار دهید تا مجوز را تایید و فعال کنیم. ظرف 3 روز فعال می شود.

3. پس از فعال سازی، تابع Software Update را در منوی دستگاه وارد کنید تا بسته نرم افزاری IMMO به روز شود. سپس ابزار راه‌اندازی همان عملکرد ایموبلایزر X-431 IMMO Plus یا X-431 IMMO Elite را خواهد داشت.

Launch X431 PRO5/LAUNCH PAD VII + Launch GIII X-PROG3+ IMMO software = LAUNCH X431 IMMO PLUS

www.uobdii.com



:: برچسب‌ها: launch x431 pad vii, Launch x431 pro5 ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : wwhyukaa

UOBDII.COM 11.11 مگا فروش، قیمت سال را دریافت کنید، زمان: 9 نوامبر - 17 نوامبر.

اکنون خرید کنید: https://www.uobdii.com/producttags/11.11-mega-sale.html

 https://youtu.be/pKrAv30oWy4



:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : wwhyukaa

از OBDSTAR X300 DP Plus (Key Master DP Plus) برای برنامه‌ریزی کلید مجاورت جدید روی تویوتا لندکروزر 2023 با کلید اصلی از طریق OBD استفاده کنید، کاملاً کار می‌کند. این عملکرد با اتصال سرور در دسترس است، اطمینان حاصل کنید که اتصال اینترنت عادی است. علاوه بر این، برای دریافت کد امنیتی باید داده‌های شماره خودرو را به شخص ثالث ارسال کند..

Operation process:فرآیند عملیات:
X300 DP Plus  و وسیله نقلیه را از طریق کابل OBD وصل کنید
انتخاب CAR IMMO >> TOYOTA LEXUS SCION >> آخرین نسخه نرم افزار >> انتخاب دستی سیستم >> PROXIMITY >> TYPE 8(CAN) >> تعداد کلیدها

تعداد کلیدهای فعلی ۲ عدد است

"افزودن کلیدها" را انتخاب کنید.
این تابع برای برنامه ریزی کلیدها استفاده می شود. حداکثر 6 کلید قابل برنامه ریزی است.
توجه: لطفا تمام مراحل را در زمان مشخص شده انجام دهید.
برای ادامه "Enter" را فشار دهید

احتراق را روشن کنید

برای دریافت کد امنیتی 12 رقمی، همه داده‌های شماره خودرو روی صفحه را به یک پلتفرم شخص ثالث ارسال کنید (لطفاً در حین درخواست از این رابط خارج نشوید)
پس از دریافت کد امنیتی، آنها را به درستی در کادر ورودی وارد کنید.

تأیید کنید که کد ورودی صحیح است
از یک کلید هوشمند برنامه ریزی شده (کلید اصلی) برای تماس با دکمه شروع استفاده کنید

از یک کلید هوشمند جدید برای تماس با دکمه شروع استفاده کنید

کلید جدید توسط برنامه نویس کلید X300 DP Plus برنامه ریزی شده است.

در نهایت، هر دو کلید را تست کنید، همه خوب کار می‌کنند.

همچنین بخوانید:
چگونه Toyota 8A-BA 2022- Keys Proximity را با OBDSTAR X300 DP Plus برنامه ریزی کنیم؟

https://blog.uobdii.com/how-to-program-toyota-8a-ba-2022-proximity-keys-with-obdstar-x300-dp-plus/

کلید مجاورت OBDSTAR X300 DP Plus 2022 TOYOTA Corolla Cross 4A:

https://blog.uobdii.com/obdstar-x300-dp-plus-program-2022-toyota-corolla-cross-4a-proximity-key/



:: برچسب‌ها: Obdstar, OBDSTAR X300 DP Plus ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : wwhyukaa

ابزار FoxFlash ECU اکنون قادر به انجام عملیات زیر است:

  • پچ آنلاک OBD


در مراجع ECU زیر:

GPEC2 و GPEC2A قاره ای

  • جیپ 2.4 تایگر شارک 184 اسب بخار
  • جیپ 3.2 پنتا استار V6 275 اسب بخار
  • Jeep / Lancia 3.6 Pentastar V6 285 اسب بخار
  • دوج 3.6 پنتاستار V6 292 اسب بخار
  • کرایسلر / دوج / جیپ 3.6 پنتاستار V6 296 اسب بخار
  • کرایسلر / دوج 3.6 پنتاستار V6 305 اسب بخار
  • جیپ 3.6 v6 284 اسب بخار
  • دوج 3.6 v6 305 اسب بخار
  • فیات / لانچیا 3.6 V6 280 اسب بخار
  • دوج 5.7 V8 369 اسب بخار
  • دوج 5.7 V8 HEMI 370 اسب بخار
  • دوج / جیپ 5.7i 360 اسب بخار
  • دوج 5.7i 390 اسب بخار
  • دوج 5.7i 400 اسب بخار
  • دیسک سیلندر جیپ 5.7i. 365 اسب بخار
  • Dodge 5.7i V8 eTorque 395 اسب بخار
  • دوج 5.7i V8 HEMI 365 اسب بخار
  • دوج 5.7i V8 HEMI 379 اسب بخار
  • دوج 5.7i V8 HEMI 388 اسب بخار
  • دوج / جیپ 6.1 SRT8 425 اسب بخار
  • جیپ 6.2 همی V8 707 اسب بخار
  • دوج 6.2 V8 هلکت 717 اسب بخار
  • دوج 6.2 V8 سوپرشارژ (TRX) 710 اسب بخار
  • دوج 6.4 V8 410 اسب بخار
  • کرایسلر / دوج / جیپ 6.4 V8 SRT8 477 اسب بخار
  • دوج 6.4 V8 SRT8 482 اسب بخار
  • دوج 6.4 V8 آپاچی 492 اسب بخار
  • روش:
  • از BOOT TOOLS BOX استفاده کنید
  • 1: INTFLASH و EEPROM را بخوانید
  • 2: فایل را فشرده کنید و برای ما ارسال کنید
  • 3: فایل پچ شده را پس می فرستیم
  • 4: کاربر Intflash را برگرداند
  • 5: OBD سپس قفل باز می شود (برخی از hptuner می توانند ماشین را با این عملکرد تنظیم کنند)


:: برچسب‌ها: ابزار FoxFlash ECU ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : wwhyukaa

جزئیات به‌روزرسانی OBDSTAR IMMO در اکتبر 2023: برنامه‌ساز کلید OBDSTAR شامل OBDSTAR X300DP Plus و Obdstar X300 Pro4 Key Master

Function Brand Software Version Details
IMMO GREATWALL V32.12 1. Details Added
Add blade key programming function for GREATWALL PAO -2022.
IMMO SGMW

V30.65/

V40.63

1. Details Added
Add proximity key programming function for below models:
YUNDUO
YEP2. Details Optimized
Optimized software.
IMMO FOTON V40.34 1. Details Added
Add proximity key programming function for below models:
DA JIANG JUN
ZHENG FU ZHE
TUNLAND YUTU
IMMO CHANGAN

V30.96/

V40.96

1. Details Added
Add proximity key programming function for below models:
UNI-V
RUICHENG CC
CS75 BLUE WHALE VERSIONAdd remote key programming function for below models:
RUICHENG CC
CS15 E-PRO
BENBEN E-STAR
THE THIRD GENERATION YUEXIANG

Add blade key programming function for S50 model.

2. Details Optimized
Optimized software.

IMMO FOTON V30.32 1. Details Added
Add proximity key programming function for below models:
DA JIANG JUN
ZHENG FU ZHE
TUNLAND YUTU
IMMO LI V30.00/ V40.00 1. Details Added
Add proximity key programming function for LI ONE model.
IMMO DAYUN V40.00 1. Details Added
Add proximity key programming function for below models:
YUEHU
YUANZHI M1
IMMO GREATWALL V42.12 1. Details Added
Add blade key programming function for GREATWALL PAO -2022.
IMMO SERES V40.00 1. Details Added
Add proximity key programming function for below models:
SERES SF5
AITO M5
AITO M7
IMMO GEELY V40.91 1. Details Added
Add proximity key programming function for below models:
JIAJI L
EMGRAND L
BINYUE PRO
JIHE EX3
60S
RADAR RD6
XIONGMAO miniAdd body control system for X3 PRO model.
IMMO LEAPMOTOR V30.00 1. Details Added
Add proximity key programming function for below models:
C01
S01
C11
T03-2022
T03 2023-
IMMO     1. Details Optimized
Optimized BAIC/BMW/BORGWARD/BYD/CHRYSLER/FAW/FERRARI/FIAT/FIATBR01/GM/HAIMA/HAWTAI/JAC/

JLR/JMC/LIFAN/MASERATI/NETA/NISSAN/PORSCHE/RENAULT/

SGMW/SOUEAST/SUBARU/TRUMPCHI/VENUCIA/VW/WM/ZD/ZOTYE software.



:: برچسب‌ها: Obdstar, obdstar immo, obdstar update, OBDSTAR X300 Pro4, obdstar x300dp plus ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : wwhyukaa

تفاوت بین ابزارهای تشخیص Xtool D8، D8 BT و D8W چیست؟ جدول مقایسه زیر را بررسی کنید.

Item Xtool D8 Xtool D8 BT Xtool D8W
Image  
Screen 8 inch 8 inch 8 inch
Processor Quad-Core 1.8GHz 1.8Ghz quad-core 4 Core 1.8GHz
Storage 2GB+64GB 2GB+64GB 4GB+64GB
Operating System Android 5.1.1 Android 5.1.1 Android 10
Display resolution ‎1024 x 768 ‎1024 x 768 1024×768P
Battery 10,000 mAh 10,000 mAh built-in battery 10,000 mAh
Connection USB USB, Bluetooth USB/WiFi 2.4/5G
Kickstand Yes Yes Yes
CAN FD Protocol No Yes Built-in CAN FD protocol
DoIP protocol Built-in DoIP protocol
VCI   BT VCI Wireless VCI
Full system diagnostic Yes Yes Yes
AutoScan & AutoVIN AutoVIN AutoVIN Yes
Full Bi-Directional Controls Yes Yes Yes
ADAS CALIBRATION Yes Yes
Special Functions 38+ Special Functions 38+ Special Functions 38+ Special Functions
Key Programming Yes, with Xtool KC100 or KC501 Yes, with KC100 or KC501 Yes, with KC100 or KC501
ECU Coding Yes, VAG cars Yes, VAG cars Yes, VAG cars
Offline programming Ford, Lincoln, Mazda Ford, Lincoln, Mazda Ford, Lincoln, Mazda
VAG Guided Function Yes Yes Yes
Flash Hidden Functions Yes Yes Yes
ECU Programming No No No
Topology Mapping No No Yes
Live Data Graphing Export Live Data as CSV Export Live Data as CSV Export Live Data as CSV
Endoscope With Xtool XV100 With Xtool XV100 With Xtool XV100
Update 3 years free update 3 years free update 3 years free update
Price $499 $579 $695

شباهت ها:

همه دارای صفحه نمایش 8 اینچی و پردازنده 1.8 گیگاهرتزی و باتری 10000 میلی آمپر ساعتی هستند و از Kickstand، سیستم عیب یابی کامل، کنترل های دو جهته کامل، عملکردهای ویژه، برنامه نویسی کلید، کدگذاری ECU خودروهای VAG، برنامه نویسی آفلاین Ford/Lincoln/Mazda، عملکرد هدایت شونده VAG، Flashd پشتیبانی می کنند. توابع، صادر کردن داده‌های زنده به‌عنوان CSV، آندوسکوپ با XV100 و ۳ سال به‌روزرسانی رایگان.

تفاوت:

1-اتصال:

D8 فقط از اتصال USB، D8 BT از اتصال USB و بلوتوث و D8W از اتصال USB/WiFi پشتیبانی می‌کند.

2. ذخیره سازی:

D8W فضای ذخیره‌سازی بزرگ‌تری دارد (94 گیگابایت + 64 گیگابایت)، در حالی که بقیه از 2 گیگابایت + 64 گیگابایت پشتیبانی می‌کنند.

3-سیستم عامل:

D8W از سیستم عامل اندروید 10 پشتیبانی می کند در حالی که سایرین از اندروید 5.1.1 پشتیبانی می کنند.

4. پروتکل CAN FD: فقط D8 پشتیبانی نمی کند و D8W دارای پروتکل CAN FD داخلی است.

5. پروتکل DoIP: فقط D8W پشتیبانی می کند

6.VCI: فقط D8 پشتیبانی نمی کند

7.AutoScan & AutoVIN: D8W از هر دو پشتیبانی می کند. D8 و D8 BT از AutoVIN پشتیبانی می‌کنند

8. ADAS کالیبراسیون: فقط D8 پشتیبانی نمی کند

9. نقشه برداری توپولوژی: فقط D8W پشتیبانی می کند

10. قیمت: ابزار تشخیصی Xtool D8 ارزان‌ترین است.

در یک کلام، اسکنر Xtool D8W WIFI OBD2 جدیدترین ابزار تشخیصی سری Xtool D8 است که دارای سخت افزار پیشرفته، با پروتکل های داخلی CAN FD و DoIP است و همچنین عملکرد نقشه برداری توپولوژی را اضافه می کند. سایر ویژگی ها مانند سایر ویژگی ها هستند. از آنجایی که عملکردهای بیشتری را پشتیبانی می کند، قیمت آن گران تر است.

همچنین بخوانید:

XTool D7 vs D8 vs D9 vs D9 Pro:

https://blog.uobdii.com/xtool-d7-vs-d8-vs-d9-vs-d9-pro/



:: برچسب‌ها: xtool, xtool d8, xtool d8 bt, xtool d8w ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : wwhyukaa

GODIAG ECU GPT Boot AD ECU Connector را می‌توان برای ECU PINOUT سازنده‌ها و مارک‌های مختلف طبق تعریف سیم‌کشی استفاده کرد. با دستگاه‌های J2534/برنامه‌نویس‌های ECU (Scanmatik 2 PRO، Foxflash, PCMTuner...) برای خواندن و نوشتن داده‌های ECU با استفاده از OBD2 Bench/GPT Bench (بدون جدا کردن ECU) و باز کردن روش‌های BOOT کار می‌کند. پیوندهای مرتبط نمودار سیم کشی ECU PINOUT ارائه شده توسط مهندس uobdii.com را بررسی کنید.

  • برای ابزارهای مختلف ECU PINOUT در زیر به وب سایت مربوطه مراجعه کنید.

1. 1. برای نمودار سیم‌کشی با استفاده از PCMFLASH PINOUT، لطفاً به https://pcmflash.ru/downloads/english.html

یعنی MED17.5 TC1766

2. نمودار اتصال PINOUT محصول DIMsport KESSV2 KTAG 

3. برای نمودار اتصال PINOUT محصولات EVC، لطفاً به https://www.evc.de/en/product/bsl/ecu.asp

نقطه اتصال L به درگاه اتصال Boot در آداپتور بوت GPT GODIAG ECU و نقطه H به CNF1 متصل است.

4 . برای نمودار اتصال PINOUT محصولات kt-prog یا FOX FGtech، لطفاً به https://wiring.fg-technology.uk/index.php?m=Home&c=wiring&a=index

نقطه اتصال خط خاکستری در تصویر Boot است. CNF1 یا 3.3 ولت در تصویر به نقطه مقاومت 1KΩ وصل شده است یا مقاومت همانطور که در تصویر نشان داده شده است وصل شده است. سیم‌کشی قهوه‌ای در تصویر به GPT0 و سیم‌کشی سفید در تصویر به GPT1 متصل است.

5. برای نمودار اتصال PINOUT محصولات obdtuning، لطفاً به https://wiki.obdtuning.de/index.php/Hauptseite

OBD2 Bench، GPT Bench، Boot

یعنی پورشه بوش EDC 17CP14 TriCore 1796 Ext. حافظ

از نمودار اتصال Pinout مربوطه برای اتصال صحیح GODIAG ECU GPT Boot AD، دستگاه های J2534/برنامه نویس ECU و ECU استفاده کنید و داده های ECU را بخوانید و بنویسید.

ارجاع:

https://blog.uobdii.com/godiag-ecu-gpt-boot-ad-and-sm2-pro-read-hyundai-m7-9-8-sim2k-ecu/



:: برچسب‌ها: GODIAG, Godiag ECU GPT Boot Adapter ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : wwhyukaa

به روز رسانی CG100X V1.3.1.0 در 19 اکتبر 2023



1. اضافه شدن 28 مدل به داشبورد.

2.6 مدل برای خواندن و نوشتن اضافه شد.

3. اضافه شدن 1 مدل به تعمیر بدنه.

مدل های زیر برای داشبورد اضافه شده است.

Aihe Harvester 2019- R5F10DPxxx

گیربکس آئودی Q7 2012-95640

BAIC BJ40 2023- FS32K144 (BCM)

BAIC CHANGHE Q25 2018- 9S12ZVH128(داشبورد)+95320(BCM)

فولکس واگن تیگوان 2013- 95640 گیربکس

قایق بادبانی دانگ فنگ FS32K142

کاپیتان دانگ فنگ 2020- 24C128

DongFeng Fengguang 580 2017- R5F10DSLL V2

جنوب شرقی Lingzhi V3 24C02

Feifan ER6 24C32 Dashboard)+95640(BCM)

تویوتا سینتا 2015- MB91F061BS

فورد فیستا 2016- 9S12XEQ384

FOTON Yuling VQ2 STM8S105C6

Trumpchi Qizhi PHEV 24C16

تراکتور هونگتای R5F10DPXX

جیلی ریموت GLR 2021- 24C04

JAC Kangling S6 2023- 24C08

JieFang jiefang 9S12HZ128

Case Harvester 93C76Engine+Rolling

LOVOL Harvester 2019-2021- 95640

اتوبوس گل صد تومانی CAT1023

KIA Keaion 2018- R7F701403

Hyundai Connes 2013- CAT1025

هیوندای بود 93S56

شورلت SAIL 2003- 95080

Iveco Red Rock 93C66

Yuchai Yutong New Energy 2022- 24C08

YUEJIN X100 2021- 93LC66

اتوبوس ZhongTong 24C02




مدل های زیر برای خواندن و نوشتن داشبورد اضافه شده است.

میزبان چندرسانه ای Redflag HS3 2020-24C16 (Read Write)

اتوبوس KINGLONG 24C512 (نویسنده بخوانید)

TRAUM S70 STM32F103VC (خواندن نویسنده)

نیسان 98820 DFA1A TC222 (بخوانید نویسنده)

ChangAn EADO 2018- 9S12XHZ512 V2 (بخوانید بنویسید)

آئودی 8P0 959 655 S 95640 (بخوانید بنویسید)




مدل های زیر برای ترمیم بدنه اضافه شده است.

جعبه هوشمند Southeasr Lingzhi V3 24C01



:: برچسب‌ها: به روز رسانی cg100x، cg100x ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 آبان 1402 | نظرات ()